The Last Children of Paradise
Fourteen-year-old Leah lives with her ten-year-old brother Theo and their grandmother. A sad event that unexpectedly affects their lives forces her to take responsibility for the family, but she does so with the ease of a child. A perceptive film about losing a sense of security that had felt like paradise.