Mike is a music producer going through a rough time in his life. Dan is a sound engineer who is tired of his job. Their autistic brother Murphy has his headphones basically glued to his ears. And their mother Lilli is acting far from normal. What’s brought on this situation? The answer can be found on tapes safely stored in their small recording studio. Winner of the Audience Award at the 2019 Prague Short Film Festival.