Hide N Seek
Through the imagination of its young characters, Barbora Halířová’s humorous graduation film uses a game of hide-and-seek to pull the viewer into the surreal world of the human subconscious. Thanks to its attention to detail, the young director’s Hide N Seek becomes a thrilling game that forces us to perceive every second of passing time.