Daughter
Daria Kashcheeva’s puppet film depicts the relationship between a father and daughter as they overcome a mutual lack of understanding to find their way back to each other. The movie’s emotional tension and unsettling atmosphere are heightened by unusually dynamic camerawork and by closeups of the puppets’ faces, whose expressions make an exceptionally life-like impression.