Apollo 11
Another View / 2019 / Apollo 11 / USA 2019
Fifty years after the first lunar landing, NASA has opened up its extensive archives and released previously unseen material of amazing audiovisual quality, including a 70mm film of the launch from Cape Canaveral and intimate footage of the otherworldly calm that prevailed in the lunar module. The nine-day mission becomes more than just Armstrong’s iconic “giant leap for mankind,” growing instead into a fascinating space odyssey.