Pareidolia
An impressive experiment in which abstract patterns are used as source material for creating similar figurative images as interpreted by an online search engine with its own algorithm. The result is an exhilarating visual experience assimilating artificial intelligence, the ineffability of the analogue world, and the limits of the human retina, through which we perceive the individual film frames.