Tremors
Imagine that you’re in the forest. It’s dark, quiet, empty. You don’t know why you’re there. You suddenly hear a howl. You’re afraid. You want to be anyplace else. You see a wolf, then another, and another. They come closer and closer and surround you. What do you do now? Winner of the Grand Prix in the International Competition at the 2019 Prague Short Film Festival.