Frank Beauvais’s supremely original audiovisual diary uses filmmaking as a therapeutic device which enables the director to work his way through to the depths of his being. This isn’t a generic movie mashup, it’s an unstoppable stream of consciousness steeped in depression, but it also promises redemption and reflects a love of cinema.