After the death of her mother, Ida is entrusted to the care of her aunt, who lives with three adult sons. Ida’s new home is filled with love and a sense of infinite solidarity and loyalty; outside the house, however, the family leads a shady existence. Screened at Berlin, this mature debut presents a sombre study of toxic relationships that eloquently illustrates a fundamental truth: we simply can’t choose our relatives.