A rapper named Zed decides to spend a few days with his family before setting off on his first world tour. Returning to his traditional Pakistani home, the young musician is unprepared for the intensity of his experience, especially after he starts having curious health issues. Riz Ahmed (Four Lions, The Night Of) takes the lead in this beat-packed drama about the quest for one’s roots.