Proxima
Astronaut Sarah (Eva Green) is preparing for a year in orbit. As the only woman on the Proxima space mission she has to undergo strenuous physical and mental training while also caring for her adored seven-year-old daughter Stella. Despite its unconventional setting, this stirring tale of mother and daughter entertains a universal theme: the quest to find a balance between personal dreams and parental love.