Crock of Gold: A Few Rounds with Shane MacGowan
Irish music icon Shane MacGowan is the protagonist of the new film from Julien Temple, who conveys to the viewer the musician's take on the world and his quirky humour, and reveals something of the inward sensitivity of this punk poet. Spotlighting the frontman of the legendary band The Pogues, Crock of Gold was coproduced by MacGowan’s friend of many years, Johnny Depp, who also makes an appearance in the film.