Apples
The world has been gripped by a pandemic which causes sudden amnesia. Aris becomes part of a special programme designed to help him build a new identity. This beguilingly melancholic debut from Christos Nikou opened last year’s Orrizonti in Venice, where it justifiably earned unanimous praise from the critics and won viewers’ hearts.