Days
In this zen picture about devotion, of fleeting intimacy in the heart of the anonymous urban jungle, and our continuous fusion with the present, Taiwanese master Tsai Ming-liang demonstrates utmost tenderness as he films the body of his long-time partner Lee Kang-sheng. Days is a work which refreshes the senses and invites us to radically slow down the pace and sharpen our perception of ourselves and the world around us.