Two Ships
Eliška (Eliška Křenková) meets Martin (Martin Kyšperský) at a birthday party and then invites him to one of her lectures. They clearly hit it off right from the start and, with Brno serving primarily as a backdrop, their romantic adventure begins to gather momentum… A lyrical film which prompts us to consider whether we can really know and understand another human being, and whether love itself is enough.