If you’re prepared to embrace it, love will enter your life without knocking. How will that heady, sweet passion affect you? What if it’s evasive and fickle as well? Emmanuel Mouret pays tribute to the French tradition of unassailable romance and proves that, when it comes to treating romantic subject matter, the French are way out in front.