An ageing proprietor of a technology company (Miroslav Donutil) has dedicated his whole life to his work, so it comes as a big blow when things suddenly start to fall apart at the seams. Olmo Omerzu’s new film relies on persuasive character acting and his special brand of gentle irony to demonstrate that, in order to preserve our dignity, we occasionally need to lose face in the eyes of others.