In Sweden she was called Linnea, but now her stage name is Bella Cherry. She left her hometown when she was nineteen and moved to Los Angeles in order to make it in the world of adult movies… But the road to the top is paved not only with pleasure but also with failure and disappointment. An unbiased look at the porn industry – that is Ninja Thyberg’s feature film debut. Suitable for viewers aged 18 years and over.
In Sweden she was called Linnea, but now her stage name is Bella Cherry. She left her hometown when she was nineteen and moved to Los Angeles in order to make it in the world of adult movies. And she is ready to do anything to become the biggest and brightest porn star. But even more difficult than filming a BDSM scene is the struggle with producers and the question of whether it is even possible to make friends in this very specific environment… Swedish director Ninja Thyberg takes a behind-the-scenes look at an equally taboo as well as mythologized world, presenting it so naturally that all our biases slowly disappear until we are astonished to discover that it is an entertainment industry like any other.