An abandoned bride, a famous comedian, who sees himself as a mime, two little girls stealing from a shop… Paris is all about relationships, people looking for one another, meeting up, or just coming together for a fleeting moment. After the intimate portrait of a young woman in the film Paris Is Us, Elisabeth Vogler now brings us a faithful study of a city where, ultimately, no-one finds themselves alone. The characters are moving continually, shot in a single, uninterrupted sequence as we glimpse the lives of strangers; their stories might seem at times bizarre or even incredible, yet they are always close to our hearts. An independent, original piece and one of the most intriguing examples of contemporary French cinema.