Dear Ones
Piotr’s father, whom he hasn’t seen for ages, calls him out of the blue and asks him to pay a visit. When he tells Piotr and his sister that their mother has gone missing without a word, the members of this estranged family start searching for her and, along the way, find out all sorts of weird stuff… Employing outlandish and, at times, absurd humour, Grzegorz Jaroszuk examines the theme of loneliness and conveys how difficult or even impossible it is to communicate with other people, particularly our nearest and dearest.