Introduction
In his latest look at ordinary life situations, Hong Sangsoo touches lightly on the line separating reality from acting and dream. Between cigarette breaks and polite formalities, this winner of the Best Screenplay award in Berlin slowly piles on the weight of ambiguity where even an innocent embrace between a man and a woman can prove fateful.