El Planeta
Lea leaves her student life behind her in London and returns to her native city of Gijón, where her mother still lives. Her mum doesn’t have any money but she refuses to give up her sophisticated lifestyle. Enjoying its world premiere at this year’s Sundance, this tragicomedy tells of personal and social crisis and excels both for its authenticity and its sense of detail.