All Eyes Off Me
At a party Danny can't bring herself to tell Max that she is pregnant with his child since, in the meantime, he's got together with his new girlfriend, Avishag. Max tries to satisfy his new partner’s masochistic sexual fantasies, but their experimentation doesn't go as Avishag had imagined, and so she seeks refuge with the older Dror, for whom she dog-sits.
At a party Danny can't bring herself to tell Max that she is pregnant with his child since, in the meantime, he's got together with his new girlfriend, Avishag. Max tries to satisfy his new partner’s masochistic sexual fantasies, but their experimentation doesn't go as Avishag had imagined, and so she seeks refuge with the older Dror, for whom she dog-sits. In three interconnected chapters created using long shots and big close-ups, promising Israeli director Hadas Ben Aroya deftly builds an atmosphere of intimacy and vulnerability as she tells the story of several confident young people testing the limits of their freedom but unable to judge how deeply they will be affected by the consequences of their actions.