Every Single Minute
The Hanuliaks, a couple from Slovakia, have decided to bring up their son according to Kamevéda, a complex approach to developing the child’s motor abilities and intellect. Unique in its depth of focus, this reflection on child-rearing documents a year in the life of four-year-old Miško, where not a minute is wasted since there is no room for boredom and moments of rest are merely preparation for the next achievement.