What Price Hollywood?
Often misjudged as a dress rehearsal for his famed 1954 adaptation of A Star Is Born, What Price Hollywood? is a drastically different beast. Neither an outright condemnation of movie culture nor a romanticization of Tinseltown, it offers a rare, clinical look at Hollywood, rendering it as an industrial machine, a corporate juggernaut, rather than a factory of dreams.