Strahinja and his wife Ababuo left Ghana with a dream of a better life in Europe. Instead of reaching the western part of the continent, they were deported back to Serbia. Strahinja has started to build himself a career, while Ababuo is unable to fulfil her ambitions and she feels increasingly frustrated. When she disappears one day, Strahinja sets out to find her… A crystal clear, humanistic story about the need to find one’s place in the world. It’s also a tale of love, the most profound testimony of which might also be the most painful.