Boiling Point
The shift has hardly begun for head chef Andy and he’s already behind with everything. His restaurant is overbooked, there’s a disgruntled inspector combing the kitchen and, if that weren’t enough, a culinary icon and a respected food critic have turned up for dinner. Via a single, continuous shot, we are launched into what proves to be a very hectic evening… The superb Stephen Graham takes the lead role in a British film about anyone who’s ever been stressed out at work and got themselves into a stew.