Shoky & Morthy: Last Big Thing
Shoky and Morthy are best friends and successful YouTubers, but their fame is slowly beginning to fade. While Morthy would like to quit, Shoky comes up with ideas for making their videos more interesting… and bloodier. In the end, they set out for one “last big thing” that will save their YouTube channel and their disintegrating friendship.