Best Sellers
Lucy Stanbridge is an energetic young woman, the heir to a once celebrated publishing house which, at this point in time, is teetering on the edge of bankruptcy. What happened to that golden age, when the firm made it big with Harris Shaw’s bestseller Atomic Autumn? Now fifty years older, the cranky author prefers to shut himself off from the world, but Lucy is prepared to do anything to save the family business. The phenomenal Michael Caine takes one of the leads in the dramedy which premiered in Berlin this year.