Szeurum
Peti is a diabetic and breeder of phoenixes. When a sweet (!) meteorite lands in his room one day, he can’t wait to rush out and tell someone about it. Irma, dressed in her dad’s old diving suit and the architect of the home-made meteorites, proves to be an ideal companion… Infused with an irresistibly unsettling playfulness, the film briefly addresses and then abandons the problems of the modern world, from an absence of love to pervasive microplastics.