True Mirror
Jacqueline works as a relationship coach and she’s used to having everything under control. Including her course participants, her son, who assists her in the business, and herself. One day, however, her carefully constructed world starts to collapse when her son tells her he wants to be independent. She suddenly seems to lose her grip on everything; clients question her singular methods, and her son becomes more remote with every passing minute. How far can things escalate during a group therapy session? Jacqueline is forced to confront her own personal integrity and decide whether it stems from the loyalty of others or from a healthy self-confidence… A pithy psychological sketch by director Glen Bay Grant.