Little Girl
Ever since she was very little, 7-year-old Sasha has always felt like a girl inside, even though she was born in a boy’s body. She is growing up in a loving family, however, the outside world systematically questions her identity… In his documentary Sébastien Lifshitz submits a compelling commentary on the issue of gender identity while, at the same time, portraying with great tenderness the girl’s vibrant inner world, her family environment and her struggle to gain acceptance and understanding from the people around her.