Commercial opportunities in the United States are gradually drying up for Rory (Jude Law), a commodity broker, so he moves with his family to his native England with its promise of a lucrative new beginning. Could the sumptuous but secluded mansion outside London become a real home for them? This unsettling, aesthetically precise drama is significantly set in the era of the thriving economic liberalism of Reagan’s America.