Perhaps they should never have met, but fate wanted otherwise. Monika and Joseph. She is a curator, he is an immigrant from Congo, a businessman with an unclear past and present. They meet during a police raid at a bar, when the first of many sparks flies between them. An understated love story, a melodrama without pathos, a fragile tale about the ambiguous nature of love and the impossibility of overcoming it through reason.