A renowned director is preparing to shoot a film about the celebrated Palestinian activist Ahed Tamimi. But his work is suddenly interrupted by an invitation to a small town in the middle of the Arava desert, where they’re showing one of the filmmaker’s movies. The routine courtesy visit, however, develops into an angry confrontation and indictment of the hypocritical system. This controversial and formally radical film won the Jury Prize (ex aequo) at the recent festival in Cannes.