Hit the Road
A four-member family is driving through a picturesque, mountainous Iranian landscape. But it soon becomes clear that this is no ordinary family outing… In his remarkably mature debut, Panah Panahi shows an uncommon sense for capturing the dynamics of familial relationships and offers a vibrant portrait of one family in a road movie where laughter blends with tears and loud music. Hit the Road was a success during Directors' Fortnight at this year’s festival in Cannes.