Delimitation
Our personality reacts to external stimuli by delimiting itself accordingly. A young woman is looking for an apartment in a busy metropolis and tries to overcome her sense of ubiquitous alienation in order to find closeness. Special Jury Mention in the National Competition at the 2021 Pragueshorts Film Festival.