At a theatre workshop for young people, a teenager embarks on a sexual relationship with a slightly older girl. But isn’t this all a bit of a mistake? The people around them react in various ways, yet no-one is indifferent to what’s going on. Voted Best Film in the National Competition at the 2021 Pragueshorts Film Festival.