The obsessive cosmos of the golf course is a reflection of society as a whole. Although new tee girl Isabel still has to learn the rules, she’s already looking for loopholes to subvert the system. Winner of the Grand Prix in the International Competition at the 2021 Pragueshorts Film Festival.