The End of Suffering (A Proposal)
Sofia is panicky again. The universe decides to contact her. An otherworldly dialogue. A planetary symphony for Mars, where people dream in a wakeful state and fight for love. Special Jury Mention in the International Competition at the 2021 Pragueshorts Film Festival.