Amparo
In this tense social drama, the title character races against time after her son is drafted during an army raid on the streets. A single mother for whom her children are everything, Amparo finds herself at the mercy of a corrupt system as the search for bribe money tests her personal boundaries and the strength of social ties that are already wearing thin. Shown this year as part of Critics’ Week in Cannes.