The Night
An old Chinese song about the night which carries off a little fragment of our heart. Ordinary secluded spots in Hong Kong as we will never experience them again. The hustle and bustle of a night which seems remarkably serene. Tsai Ming-liang as a master at capturing muffled streets, the passing of time, and fleeting moments.