The Moon and the Tree
A woman is receiving physiotherapy for her paralysed lower body; an old man contemplates an even older tree – both are celebrated figures of Taiwanese culture. Tsai Ming-liang in silent communication with people and places, presented in a way that makes us feel as if we were waking up from a restful summer's afternoon nap.