Like a Fish on the Moon
Haleh and her husband Amir are having to cope with a tough situation: their four-year-old son Ilya has suddenly stopped talking. There is evidently no physiological cause, so they go to see a psychotherapist who comes up with a radical solution. Ilya’s mother, who has cared for him until now, is to take a back seat while the father assumes her role looking after the child. This change in the established order sends the family into a downward spiral of tension and aggression, and it's extremely difficult to see a way out.