A view of a microcosm reflecting the nuances of human coexistence in Europe, or a playful mystery full of amusing, open-ended plot lines? Perhaps it’s both. An observational documentary and also a magical realist visit to the Lausanne suburbs where, for some unknown reason, two watchmen are guarding a small river in a nearby park.