Fire of Love
Katia and Maurice. A geochemist and a geologist. A charming volcanologist couple who spent their lives on the peaks of active volcanoes, erupting lava and emotions notwithstanding. How small is man when compared to the power of nature? And who do you live for when you could die at any moment? This touching documentary romance became an unexpected audience hit during the festival season this spring.