Strasbourg 1518
Dancing as if there were no tomorrow, or as if you wanted to flush out a malignant disease. For his lo-fi dance film Jonathan Glazer got together with cinematographer Darius Khondji, while the music was entrusted to Mica Levi, who scored the sci-fi Under the Skin. Empty rooms providing dancers with a refuge from the pandemic now come alive with frantic movement.