Small, Slow but Steady
The young boxer Keiko was born with a hearing impairment, and yet she has successfully gone professional. Her style is characterized by a calm energy, but also uncertainties. Will this fragile young woman stumble beneath the blows of life, or will she win her inner battle? This surprisingly poetic film about boxing comes with a reputation as an unassuming gem from this year’s Berlinale.