A way of seeing which endows its objects with nobility and connects the far and near, the open and the closed. Angeliki Papoulia, a wealthy yet perpetually dissatisfied woman, is looking for an apartment in Vienna at a time when the smoking ban in public places impacts the city’s coffeehouse culture. After its premiere at the Berlinale the film won Best Director at the BAFICI festival in Buenos Aires.