Taurus
Rapper Cole returns, exhausted, from a successful tour. The people around him, especially his personal assistant Ilana, continue to work tirelessly on his career, but Cole is detached from it all. He slowly succumbs to a downward spiral of depression, drugs, prostitutes, and alcohol… The lead role in the latest film by established American independent filmmaker Tim Sutton is played by rapper Colson Baker, aka Machine Gun Kelly.